„Pledoarie pentru Demnitate” – Campanie de promovare si aparare a drepturilor fundamentale ale persoanelor cu handicap intelectual

Campania a fost derulata in perioada 1 octombrie – 31 decembrie 2005 si a avut ca scop promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilitati intelectuale aflate in institutii, atat prin constientizarea societatii privind problemele si drepturile acestor persoane, cat si prin cresterea competentelor profesionale cu privire la drepturile fundamentale ale omului la nivelul personalului medico-social din Centrele de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica.

Aproximativ 65% din populatia Romaniei a fost expusa mesajelor campaniei in mod direct sau indirect, devenind astfel constienta de situatia si drepturile persoanelor cu dizabilitati intelectuale insitutionalizate.

Campania a fost realizata cu sprijinul financiar al Autoritatii Nationale pentru Persoane cu Handicap (A.N.P.H.) si a avut ca partener media Societatea Romana de Televiziune prin TVR1.

Campania “Pledoarie pentru demnitate” a obtinut premiul Silver Award for Excellence in PR la categoria „Campanii non-comerciale” la cea de-a patra editie a Galei Excelentei in Comunicare.

Buget: 19.500 USD