CLARIFICĂRI REFERITOARE LA ACHIZIȚIA SERVICIILOR DE ORGANIZARE SEMINARII

– procedura reluată în data de 20 februarie 2014 – 
Întrebări:
1. Pentru sesiunile de examinare, vă rugam sa specificati câţi participanţi din judeţul Ilfov şi Municipiul Bucureşti vor fi, deoarece pentru aceştia nu se va asigura cazare la hotel.
2. Lectorul şi experţii străini vor fi propuşi de Autoritatea Contractantă?
Răspunsuri:
1. Participanţii la sesiunile de examinare sunt în număr total de 164 de persoane. Deoarece sesiunile de examinare se vor desfăşura în Bucureşti iar participanţi vor fi atât persoane din cele 8 judeţe ale proiectului cât şi din Bucureşti şi judeţul Ilfov (persoane care nu au nevoie de cazare) s-au solicitat servicii de cazare pentru doar 131 de persoane. Astfel, am estimat că la sesiunile de examinare vor participa un nr. de aprox. 33 persoane din Bucuresti şi jud. Ilfov. Vă rugăm să folosiţi în calcularea ofertei Dvs. Anexa 1 a Formularului nr. 6 aferentă Documentaţiei de atribuire a achiziţiei, unde se specifică clar nr. participanţilor pentru care solicităm servicii de cazare.
2. Da, lectorii şi experţii străini vor fi selectaţi de Centrul de Resurse Juridice.
Întrebare:
In legatura cu sala de conferința pentru conferința internaționala de la Bucuresti, din martie 2015, va rugam sa ne precizati daca in pachetul de servicii de sonorizare si echipament de traducere simultana trebuie inlcusi si cei doi traducatori pentru romana / engleza, respectiv engleza / romana.
Răspuns:
In documentatia pentru ofertanti se solicita doar servicii de sonorizare si echipament de traducere, respectiv cabina de traducere pentru o limba straina si casti. Nu am solicitat si nu dorim servicii de interpretare, de selectarea interpretilor ne vom ocupa noi, echipa CRJ.
Întrebare:
Intrucat intentionam sa participam la licitatia privind achizitia de servicii de organizare seminarii, va rugam sa ne spuneti daca putem oferta servicii de cazare in hoteluri de 4*. In situatia in care hotelul declara ca ne ofera preturi de 3 stele, chiar daca are clasificare de 4 stele este ok?
Răspuns:
Cazarea participanţilor, conform HG nr. 1860/2006, trebuie să se facă in hoteluri de maxim 3 stele. Dacă hotelul pe care doriţi să îl propuneţi are clasificare de 4 stele dar detine si camere de 3 stele, puteti participa la procedura de achizitie cu hotelul in cauza, în situaţia în care anexaţi o declaratie din partea hotelului că deţine şi oferă în cadrul acestui contract camere de 3 stele. In situatia in care hotelul are doar camere de 4 stele, chiar daca pretul oferit este mai mic decât în alte hoteluri de 3 stele, nu indeplineste criteriul impus si oferta Dvs. nu poate fi selectată.
Întrebare:
La punctul 4.4 Modul de prezentare a ofertei, al documentaţiei pentru ofertanţi, solicitaţi Licenţa de turism. Solicităm scoaterea acestei cerinţe din caietul de sarcini în cazul persoanelor juridice care nu sunt agenţii de turism. Considerăm că, în cazul persoanelor juridice care nu sunt agenţii de turism sunt suficiente: O declaraţie pe proprie răspundere prin care societatatea nu va fi închisă şi va fi solvabilă până la data solicitată de Dvs., precum şi statutul companiei din care reiese că acestea au o perioadă nedeterminată de funcţionare iar domeniul de activitate este conform solicitărilor din caietul de sarcini. Solicităm scoaterea acestei cerinţe din caietul de sarcini în cazul persoanelor juridice care nu sunt agenţii de turism, pentru a putea fi respectate cele două principii ale achiziţiilor publice: nediscriminarea şi tratamentul egal.
Răspuns:
In Documentaţia de atribuire pentru achizitia de servicii organizare seminarii, s-a solicitat licenţă de turism deoarece, serviciile principale necesare a fi acoperite in cadrul contractului ce urmeaza a se incheia cu operatorul castigator sunt, in principal, servicii de cazare, masa, transport international si intern etc. Aceste activitati intra in obiectul de activitate al agentiilor de turism si, in conformitate cu legislatia in vigoare, “este interzisă desfăşurarea de activităţi specifice agenţiilor de turism de către operatorii economici fără a deţine licenţă de turism”, aceste activitati fiind aferente codurilor CAEN 7911,7912,7990 Dacă Dvs. faceti referire la “Activitatile de organizare a expozitiilor, targurilor si congreselor”, corespunzatoare codului CAEN 8230, acestea sunt servicii care presupun alte tipuri de activitati decat cele necesare pentru indeplinirea contractului de fata.
Întrebare:
Avand in vedere specificatiile tehnice / cerintele caietului de sarcini cat si anexa desfasurata la Formularul Oferta Financiara, va solicitam sa ne transmiteti raspunsul Dvs. fata de urmatoarele:
CAP. 5 Documentatie tehnica – 5. Descrierea obiectului contractului (specificatiile tehnice) –
se solicita:
Pentru Evenimentul I. SESIUNILE DE INSTRUIRE:
3. Servicii pauze de lucru (restaurant şi de servire a mesei): cină şi masă de prânz pentru 19/20/22 pers. pentru 4 zile – 2 pauze de cafea/zi (care să conţină minim cafea, ceai, apă minerală şi plată, produse patiserie sărată şi dulce). Spaţiul pentru servirea pranzului trebuie să fie în proximitatea sălii de curs.
4. Servicii decont transport participanţi care vor proveni din toate judeţele proiectului.
5. Asistenţă în vederea bunei desfăşurări a evenimentului (prezenţa unui reprezentant al furnizorului pe întreaga durată de desfăşurare a acţiunii).
Va rugam sa ne precizati daca in detalierea ofertei financiare ofertantul va trebui sa completeze tabelul si cu cele 3 servicii solicitate prin documentatie si anume: pauzele de cafea 2 pauze / zi + Servicii decont transport participanţi + Asistenţă sau nu sunt necesar a fi ofertate, si atunci tabelul desfasurator Anexa 1 va fi completat numai in formatul prezentat de Dvs. in documentatie.
Răspuns:
Oferta financiara trebuie intocmita conform Anexei 1, pe cele doua linii de calcul mentionate de Dvs. La linia “Cazare in camera single cu pensiune completa” se includ serviciile de cazare  si serviciile de restaurant (dejun, cine si pauze cafea) iar la linia “Sala de training”, pretul inchirierii salii de curs. Suma pentru decontul participantilor a fost estimata de catre Beneficiar si o includeti in pretul total pe care-l veti completa in Formularul 6. Pretul total va fi alcatuit din Pretul total pe evenimente rezultat din Anexa 1 + pretul pentru transport (respectiv 72,000 lei). Serviciile de asistenta ale furnizorului (pentru deconturi si pentru buna desfasurare a evenimentelor) pot fi incluse in serviciile mentionate in Anexa 1 insa nu este necesar sa fie detaliate.